fbpx

תפריט

חוף ים ומסרים מהיקום

איך לפרש מסרים מהיקום בצורה נכונה

יש איזו שהיא חשיבה בעולם זימון המציאות, שמסרים מהיקום ניתנים לנו כדי שנדע לקחת אותם ולהבין מתוכם מה אנחנו צריכות לעשות, או מה שהיקום מבקש מאיתנו לעשות.

 

בפוסט הזה (שמבוסס על פרק הפודקאסט האחרון שלי שניתן להאזין לו במלואו – בלחיצה כאן או לצפות בגרסת הוידאו ביוטיוב – בלחיצה כאן),  אני אראה לכן דרך אחרת להסתכל ולפרש מסרים מהיקום. דרך שהיא יותר מעצימה, מחזקת ומחזירה את השליטה לידיים שלכן.

מה יכול להיחשב כסימנים ומסרים מהיקום?

במהלך הדרך אנו מקבלים מסרים מהיקום בדרכים שונות: אנשים, סימנים וסינכרוניות שמגיעה לחיים (לדוגמה: חשבתי על אדם מסוים והוא בדיוק התקשר, חשבתי על מספר וראיתי אותו בשעון, מסר דרך שיר שאנו שומעות, מסר דרך משפט שקופץ בפוסט שאנו קוראות, בדיוק פתחנו את הטלוויזיה ומדברים על נושא שחשבנו עליו וכו'). 

כל דבר יכול להיות מסר. אבל מה הסימנים והמסרים האלה באים להראות לנו?

הדרך של היקום להראות לך שהוא איתך

הסנכרוניות הזאת היא סימן ומסר מהיקום. סימן למה? סימן שאנחנו לא לבד והיקום איתנו. כל פעם שיש סינכרון בין המחשבה, הרגש שלנו ומשהו שאנו רואות במציאות החיצונית, זה מראה לנו שהיקום איתנו. כל מה שאנחנו חושבות, רוצות ומרגישות, יש יקום שלם שנמצא ותומך בנו, לא משנה מה נבחר.  

 

היקום הוא אהבה ללא תנאים. אפשר לקרוא ליקום: אלוהים, אנרגיה, אין סוף. בפועל מדובר על אנרגיה של אהבה ללא תנאים שמאפשרת לנו בחירה חופשית של מה אנחנו כן/לא נרצה, מה תהיה התפיסה שלנו ומה נזמן למציאות.

היקום לא כופה עלינו את הרצון שלו, אלא סה"כ משקף לנו את מה שנמצא בתודעה שלנו. את מה שאנו יוצרות כרגע.

ואם ברגע זה שמעתי שיר משמח ברדיו שמתחבר למחשבה שמחה שהייתה לי, זה בעצם סימן לכך שהמחשבה השמחה שלי מספיק חזקה כדי לזמן מציאות בחוץ ואולי כדי שאני אמשיך במחשבה הזאת, אם אני רוצה לזמן עוד מהמציאות השמחה הזאת.

אבל אם הסימן הוא מסר שלא נתפס חיובי עבורך, איך תתייחסי אליו?

אני יושבת על אבן וחווה מסרים מהיקום

הדרך להתייחס למסרים מהיקום

הדרך הנכונה להתייחס למסרים מהיקום היא לבחון איך זה מרגיש לך? ומה את בוחרת לפרש מתוך המסר?

לשם ההסבר וההבנה אני אתן הקדמה מהפרק הקודם (מי שלא האזינה לפרק הקודם בפודקאסט, מוזמנת להאזין לו –  בלחיצה כאן).  

 

בפרק הקודם דיברתי על איך אנחנו יוצרות את המציאות של החיים שלנו בתודעה שלנו. המציאות שאנו רואות בעיניים שלנו, היא בעצם ההשתקפות של מה שמתקיים בתפיסה ובתודעה שלנו.  זה אומר שגם המסרים מהיקום והסימנים שאנו כביכול מקבלות מבחוץ, זה לא באמת מבחוץ, אלא, רק ההשתקפות של מה שקיים בתודעה שלנו.

 

ככל שנבין את זה טוב יותר, ניתן פחות כוח למציאות החיצונית ונחזיר את הכוח אלינו. כי הכוח הוא אצלנו בתודעה ותפיסה שלנו.

הבחירה החופשית שלנו אחראית על איך אנחנו בוחרות לפרש את המסרים מהיקום שמגיעים לחיים שלנו.

 

אם שמעתי שיר שמכניס אותי לחשש, לדוגמה: הקשבתי לשיר שמדבר על פרידה ואני בזוגיות וחוששת שהזוגיות תסתיים. השיר הוא לאו דווקא סימן לכך שהזוגיות תסתיים, אלה סימן לכך שאני כרגע מייצרת את הפחדים שלי. אני כרגע חיה בתוך פחד שמשתקף במציאות החיצונית, דרך השיר שאני שומעת.

אם נמשיך במגמה של האמונה בפחד (אנחנו אנושיות, פחד זה חלק מהחוויה האנושית שלנו, אבל אם ניקח את הפחד, נאמין לו ונפעל מתוכו) אנחנו בעצם נייצר את המציאות שהפחד משקף לנו.

 

השיר משקף לנו את המצב התודעתי שאנו נמצאות בו ואת הפחד ואנחנו יכולות לקחת את הסימן הזה כבחירה: האם אני ממשיכה לפעול ולהתנהל מתוך הפחד? או אני מסתכלת על הפחד אבל אני בוחרת לפעול ממקום אחר? ממקום של אהבה לקשר, שחרור, קבלה, תמיכה, בטחון.

כשאני מקבלת סימן מבחוץ, במיוחד אם יש  סנכרוניות זה בהחלט יכול להראות לנו באיזו מידה היקום איתנו ומה אנו יוצרות כרגע במחשבה שלנו. ואז אני יכולה לבחור בחירה חדשה ולא חייבת לקחת את הסימן כמשהו מובהק שזה מה שהולך לקרות.

חשוב לי להדגיש את זה, כי קיימים אנשים שנותנים כוח לסימנים מבחוץ במקום להבין שהכוח הוא בתוכם, בבחירה שלהם. הבחירה של איך אני רוצה לפרש את הסימן הזה. האם אני מפרשת את הסימן כנכון לי או שלא נכון לי ואני רוצה לבחור בחירה חדשה.

אם אנחנו יוצרות את המציאות של החיים שלנו ויש לנו בחירה חופשית בנוגע למציאות שנבחר ונייצר, אז הבחירה החופשית שלנו היא זו שאחראית על הסימנים שיגיעו לדרכנו. 

 

זה אומר, שכל מסר שאנו כביכול מקבלות מבחוץ, הוא מסר שהגיע מאיתנו ועוזר לנו להבין את המקום בו אנחנו נמצאות כרגע תודעתית. המקום שממנו אנו מזמנות את המציאות ואיפה אנו נמצאות כרגע מבחינת הקרבה או ההתרחקות שלנו מהמציאות שאנו רוצות לזמן והשפע שאנו רוצות לייצר בחיים שלנו.

איך את יכולה לדעת האם את פועלת מהבחירה הנכונה לך?

אחד מהסימנים המובהקים לראות האם אני בבחירה הנכונה לי או שאני רוצה לבחור בחירה חדשה, היא לשים לב האם סימן מבחוץ מעורר בי כיווץ (סוג של פחד) או שזה מעורר בי תחושת התרחבות (שמחה/כיף/תחושה טובה ונעימה).

 

אם זה מעורר תחושת כיווץ, מה שאני לומדת מזה, שכרגע מה ששולט הוא תודעת פחד ואני יכולה לעשות בחירה חדשה ולהגיד "הפחד לא אמיתי, אלא רק מתקיים במחשבות שלי". את יכולה לייצר מציאות חדשה על ידי כך שתבחרי להסתכל מעבר לפחד.

 

אם הסימן גורם לתחושת התרחבות, אני יכולה לראות את זה כסימן שהתודעה שלי במקום הנכון לי ואני רוצה עוד מהדבר הזה. אז ארצה להמשיך בקו ובחשיבה הזאת שיוצרת את התחושה של ההתרחבות.

כל המסרים מהיקום  בסה"כ מראים לנו איפה אנו נמצאות כרגע מבחינה תודעתית והאם הבחירות מייצרות את השפע שאנו רוצות בחיים, או שהגיע הזמן לבחור בחירה חדשה כדי לייצר את השפע הזה.

מדיטציה על החוף על מסרים מהיקום

הבחירה היא בידייך

לפני שבוע הגיעה אליי לקוחה שמודעת לעצמה ויודעת בד"כ לתת את התשובות לעצמה, אבל מדי פעם היא צריכה את החיזוקים וזאת הסיבה שאנו עושות תהליך ליווי אישי (בתהליכים שלי לרוב אני עובדת עם נשים עוצמתיות שמודעות לעצמן, שמדי פעם רק צריכות את האישורים למה שהן מרגישות ויודעות בעצמן).

 

היא התלבטה לגבי מהלך שהיא רוצה לעשות בחייה: מצד אחד מתקשרת/נומרולוגית אמרה לה שזה לא הזמן לעשות את המהלך ומצד שני, נומרולוגית אחרת אמרה לה שזה הזמן הכי נכון לעשות את המהלך. היא הייתה מבולבלת ושיתפה אותי כי לא ידעה למי מהן להקשיב.

 

ביקשתי ממנה את הרשות לשתף אתכן את הדילמה הזאת, כי התלבטות שנובעת מ-2 דעות שונות, היא התלבטות מוכרת להרבה אנשים ואני רוצה לקשר את זה למסרים שאנו מקבלות מהיקום.  

 

מתקשרים, מדיומים, קוראות בקפה, הם בעלי יכולות קבלת מסרים, אבל עדיין הם בני-אדם שמעבירים את המסר מתוך המסננת האישית שלהם ולכן לא תמיד הפרשנות שלהם את המסר שעובר דרכם, היא מדויקת לנו. חשוב לזכור את זה בכל פעם שתבחרו לקבל מסר ממישהו.  

 

אני לא אומרת חלילה לא ללכת למתקשרים וכד'. אם יש לכן רצון שכזה, תהיו קשובות אליו. אני בעצמי נפגשת עם כמה. רק תעלו למודעות שלכן ותזכרו שכל מסר חיצוני שאתן מקבלות, עובר דרך המסננת אישית של מעביר המסר ולכן לא בטוח שב-100% הוא יהיה מדויק לכן.

 

תקשורים מתייחסים הרבה פעמים לטיימניג בזמן קבלת המסר, שמתחבר למצב התודעתי בו אנו נמצאים באותו הרגע.

לדוגמה, אם יש מסר של מתקשרת שאומרת לך שזה לא הזמן לבצע מהלך מסוים שאת רוצה לעשות, ייתכן וזה מגיע בגלל הפחד שלך מהמהלך והיא בסה"כ מתכוונת שאם תעשי את המהלך מתוך התודעה הקיימת כרגע, כנראה שהמהלך לא יהיה "לטובתך". לעומת זאת אם התפיסה שלך תשתנה, כנראה התקשור ישתנה בהתאם.  זאת אומרת שהתקשור של היום לאו דווקא יהיה מדויק לעוד יום/חודש/שנה.  

הבחירות שלנו יכולות לשנות את המצב, תמיד הכל פתוח. זכרי זאת. אף אחד לא יכול לקבוע עבורך את העתיד, חוץ מהבחירות שלך.

אם מישהי מתקשרת לכן, היא משקפת את המצב התודעתי שאת נמצאת בו כרגע. כשהלקוחה שיתפה אותי שמישהי אחת תקשרה לה דבר אחד ומשהי אחרת תקשרה משהו אחר:

מה שלמדנו זה שהיא בעצמה הייתה במקום מבולבל עם עצמה והיא פשוט קיבלה את זה כהשתקפות מאוד מובהקת במציאות החיצונית. היא התלבטה בין המהלך שרצתה ללכת עליו לבין לא ללכת על המהלך מתוך פחד שזה מסוכן והיא צריכה להיזהר.

 

התקשורים השונים המחישו את המצב התודעתי בו היא הייתה ולכן הדבר שהכי חשוב לזכור הוא: אתן בוחרות איך לפרש כל תקשור ומסר שאתן מקבלות. אתן בוחרות מה לקחת ומה לא. 

זה מה שאני עושה כשאני הולכת למתקשרת ואני אוהבת ללכת כי זה מאפשר לי להכיר את המקום התודעתי שאני נמצאת בו דווקא מתוך התקשורים שאני מקבלת.

צילום פרח

שאלות שחשוב שתשאלי את עצמך

לאחר שנים בהן העברתי את עצמי תהליכים, אני נמצאת ברמה יותר גבוהה של חיבור לעצמי מבעבר. אני יודעת לזהות מתי תקשור שאני מקבלת ממישהי הוא מדויק ונכון לי ומתי הוא עובר דרך המסננת והפרשנות הפרטית שלה, שהיא לא מדויקת לי.

 

אני יודעת לזהות את זה ואני אעזור לכן לזהות את זה דרך ההרגשה האישית שלכן בזמן שאתן מקבלות את המסר. מה שאני ממליצה בחום זה בכל פעם שאתן מקבלות סימן, תקשור, מסרים מהיקום, תשאלו את עצמכן "האם זה מרגיש לי בפנים כמו התרחבות או כמו כיווץ? האם זה גורם לי לשמחה, לחיוביות, לכוח ועוצמה? או האם זה מקטין, מפחיד, מצמצם ומכניס בי ספקות?"

 

אם זה גורם להתרחבות, שמחה והעצמה, זה נכון עבורכן. אם זה מצמצם, מוריד ומכניס לחששות, יש פה משהו שלא נכון לכן וחשוב שתשאלו את עצמכן: "אז מה נכון לי יותר? איזו מחשבה ותפיסה נכונה לי יותר? איך אני יכולה להסתכל על כל המצב הזה בצורה שתעורר בי התרחבות, שמחה והעצמה?"

לבחור לקחת רק את מה שנכון עבורך

אם אני מסתכלת אחורה על ההתנהלות שלי בחיים. מאז שאני זוכרת את עצמי, אם לדוגמה קראתי אסטרולוגיה בעיתון, תמיד בחרתי לקחת את המסרים שגרמו לי להרגיש טוב ושמחו אותי ואת המסרים שפחות, פשוט בחרתי לא להתייחס אליהם, כי מבחינתי הם לא היו רלוונטיים. תמיד הייתה לי נטייה שכזאת לבחור את הדברים שגרמו לי להרגיש טוב ולשחרר את מה שלא.  

 

עולם הרוח הוא מאוד רחב ויש המון אנשים מאוד רוחניים שהם עדיין בני אדם שפועלים מהאגו וככל שאתן נחשפות ומתעניינות בעולם הרוח, אתן תחשפו לכל מיני סוגים של אנשים.

עד שאין לכן עוגן או יציבות פנימית לדעת מה נכון לכן ומה לא, מסרים מהיקום יכולים לטלטל אתכן. ככל שתכירו את עצמכן טוב יותר ותשימו לב לרגשות שעולים אל מול מסרים חיצוניים וככל שתדעו לפרש את זה בצורה שהיא יותר נכונה לכן, ככה גם תדעו לדייק את התודעה שלכן, כדי לייצר את השפע שאתן רוצות ותדעו גם מה פחות נכון לכן מה אתן לא רוצות לקחת.

 

זאת אחת הסיבות שאני כמעט ולא צופה בחדשות. יש כאלה שיגידו שאני בוחרת להתנתק מהמציאות ולחיות ב"לה לה לנד". וזה בסדר גמור, אין לי שום בעיה לחיות ב"לה לה לנד" ואתן מוזמנות להצטרף אליי. הסיבה העיקרית שאני לא צופה בחדשות, היא שאני שמה לב שכל פעם שאני צופה, או שומעת חדשות, אני מתכווצת. הכיווץ הוא לא נעים לי ואני לא רוצה להזין אותו בעוד כיווץ, מחשבות, פחדים וחששות שיעוררו בתודעה שלי דברים שאני לא רוצה לזמן לחיים שלי, אז אני משתדלת להתנתק. אני לא מדברת על להתעלם מהדברים שקורים בחוץ, אלא, כמה שפחות להזין את עצמכן במידע שיגרום לכן לכיווץ, חששות ופחדים שיזינו את התודעה שלכן.

עצים וצמחייה

הדרך לפרש מסרים מהיקום באופן שיקדם את הגשמת המטרות שלך

בכל פעם שאת מקבלת מסר מהיקום, תשאלי את עצמך איך זה גורם לך להרגיש? זה מרגיש לך נכון או לא ? זה מרחיב אותך מבפנים או מכווץ?

 

אם את מבולבלת גם בזמן שאת שואלת את השאלה, אני ממליצה לך להתרחק מהמציאות החיצונית (אנשים ומצבים) ולהתחבר לעצמך. תשאלי את עצמך האם המסר נכון או לא נכון עבורך? ותראי מה עולה. 

 

ככל שתתני לעצמך את הזמן להתחבר לעצמך ולשים לב לתחושה שעולה מבפנים, אפילו מהגוף שיאותת לך, ככה תדעי לפרש בצורה שנכונה לך את הסימנים שמגיעים אלייך.

 

תשאלי את עצמך מה זה מלמד אותך? מה המסר שהגיע לחיים שלך מלמד אותך על המחשבות, האמונות שלך? ובמה את בוחרת להאמין?

אם משהו שהגיע מכווץ אותך, ככל הנראה שזה מלמד אותך שאת מופעלת מתוך חשש וכיווץ ואז יש לך אפשרות לבחור בחירה חדשה. בחירה להאמין שמה שאת רוצה אפשרי ובטוח עבורך להגשים.

 

זה עוזר לשאול את השאלות, זה מצריך חקירה והכרות עם עצמך. אבל זה יעזור לך להכיר את עצמך טוב יותר, כדי שלא תהיי מטולטלת מכל סימן שמגיע במציאות החיצונית.

כל מסר מהיקום הוא כסימן חיובי שמראה לך שאת בדרך הנכונה

כדי להעצים אותך בדרך ולזרז את ההגשמה של השפע שאת רוצה להגשים במציאות שלך, בחרי לקחת כל סימן שמגיע אלייך כסימן חיובי, סימן שאת בדרך הנכונה.

למשל: את עכשיו רוצה להיכנס לזוגיות ואת שומעת שיר על פרידה ברדיו, את יכולה להסתכל על זה כעל "אוי ואבוי, זה אומר לי שאני לא אכנס לזוגיות" או בדיוק ההפך "תודה שהסימן הזה הגיע לחיי כי זה מראה לי מה שאני לא רוצה, כדי לחזק ולהדגיש לי את מה שאני כן רוצה".

 

דוגמה נוספת: מתקשרת אמרה לך "אל תחתמי על חוזה לדירה בתאריך שאת רוצה לחתום" . קחי את זה כסימן חיובי שהמתקשרת רק מראה לך את הפחדים שיש לך. את יכולה להתחזק מזה ולהגיד "תודה רבה יקום שאתה מראה לי ממה אני מפחדת. עכשיו אני יכולה לבחור אחרת, כן לחתום על החוזה, לא לתת לפחד לנהל אותי ולהאמין שהחוזה נכון עבורי כי אני בוחרת לחשוב מתוך מקום של העצמה והתגברות על הפחד ומידיעה שלמרות הפחד, היקום לטובתי".

איך אני לוקחת מסר כסימן כחיובי בעסק שלי?

בכל פעם שאני מוכרת קורס דיגיטלי, סדנה או תכנית ליווי,  בדר"כ יש היענות גבוהה. אבל כשאני רואה שיש כמה ימים שאין בהם היענות, אני לוקחת את זה כסימן מובהק שזה הולך להצליח ובגדול.

 

כי כשאין היענות במשך כמה ימים שאני משיקה משהו, אני אומרת לעצמי "הרבה פעמים הכי חשוך לפני עלות השחר. זה רק מראה לי שניסים מתקיימים וברגע האחרון הרבה אנשים ירשמו. אני בדרך הנכונה, ואני אמשיך לשתף אנשים על המוצר/ קורס/ תכנית שאני מוכרת, כי הם צריכים לשמוע עוד".

 

בכך אני עוזרת למציאות החיצונית לשקף לי את מה שאני רוצה וכשאני בוחרת לראות את הדברים האלה כסימנים חיובים שאני בדרך הנכונה, ברוב המקרים זה באמת קורה!

אני רואה את זה בצורה מובהקת, שרוב ההרשמות לדברים שאני מוכרת מתקיימים ביום האחרון לסיום ההרשמה. זה מטורף.

 

אז אם הייתי לוקחת את הימים שלפני ההרשמה כ"סימן שאני לא בדרך הנכונה ואני לא צריכה עכשיו להשיק את המוצר שלי" הייתי מונעת מעשרות האנשים להירשם ברגע האחרון.

למה שאני אעשה את זה לעצמי ולהם?!

להיות קשובה ומחוברת לעצמך

אני בהודיה למסרים מהיקום

המטרה שלי להזכיר לך שהבחירה היא בידיים שלך והסימנים שאת מקבלת בסה"כ מראים לך איפה התודעה שלך נמצאת והאם הגיע הזמן לבחור בחירה חדשה.

בחירה חדשה שהיא מתוך האהבה והאמונה במה שאת רוצה ובדרך שאת בוחרת בה או בחירה בפחדים שלך והגשמה של הפחדים שלך שאת לא היית רוצה לבחור בהם.

 

זה מצריך ממך להיות קשובה ומחוברת לעצמך ולדעת להכיר בכך שכל סימן בסה"כ מגיע לחיים שלך כדי שתדעי לבחור בחירה שמתאימה ונכונה לך וכדי שתדעי לבחור בסימן הזה כסימן מובהק לכך שאת מזמנת את מה שאת רוצה.

 

בשבוע הבא נפתחת פעילות סופר מרגשת שנקראת *לגלות את השפע*. בפעילות הזאת אלמד אותך שלב אחר שלב לגלות את השפע מתוך החיבור הפנימי לעצמך, כדי שתוכלי להפוך להיות מגנט לשפע.

 

כשאני אומרת שפע אני לא מתכוונת רק לכסף, אלא, כל דבר שאת בוחרת שהוא שפע בשבילך. אם את רוצה זוגיות אז זוגיות, אם בריאות אז בריאות, אם להצליח בעסק ובקריירה, או למצוא בהירות לגבי משהו בחיים שלך, זה גם שפע.

 

לפרטים והרשמה לפעילות *לגלות את השפע* – לחצי כאן.

 

זה מה שאנחנו הולכות ללמוד בפעילות, שהיא השקה לתכנית הכי טרנספורמטיבית ומעמיקה שיצרתי שנקראת "היקום קורא לך", שפתוחה כבר עכשיו להרשמה מוקדמת למי שרוצה להעמיק יותר וללמוד:

  • להכיר את עצמך טוב יותר.
  • למצוא את השפע שקיים בתוכך.
  • להפוך להיות מגנט הרבה יותר עצמתי, נקי ורחב לשפע.
  • לדעת לפרש סימנים שמגיעים לחיים שלך.
  • לבחור בחירות חדשות.
  • לשחרר, לנקות, להתמיר פחדים וחששות לאנרגיה של שפע שתמגנטי דברים נפלאים בחייך.
  • לייצר בהירות ובטחון בחיים שלך.
  • לקבל את כל הכלים לעשות את זה שוב ושוב ושוב יחד עם תמיכה של קבוצה והתמיכה שלי ובונוסים נוספים.

אני מזמנת לתכנית נשים פתוחות וחיוביות, שלוקחות אחריות על יצירת השפע בחיים שלהן ושבאות לעשות עבודה תודעתית עמוקה, שינויים וקפיצות גדולות בחיים שלהן.

 

זה הולך להיות מדהים. אני כבר מרגישה את האנרגיות ומתרגשת בשביל כל אחת שהצטרפה ותצטרף לתכנית.

 

לפרטים והרשמה לתכנית *היקום קורא לך" – לחצי כאן.

תודה שהקדשת את הזמן לקרוא את התוכן שלי. אם אהבת אותו, אני הכי אשמח בעולם שתפרגני בחוות דעת חיובית באחת מהדרכים הבאות:
בפודקאסט, או ביקורת בגוגל, או תשתפי את התוכן ותעבירי את השפע הלאה באחת מהדרכים הבאות:

פייסבוק
וואטסאפ
דוא"ל
טלגרם